Cedrové napínáky Tchibo pod 500 Kč
1 1

17 příspěvků k tomuto tématu

Ahoj pánové,

tak mě už napínáky dorazily a musím říct, že za ty prachy to je více než OK. Dovolím si říct, že i super. Krásně voní a zpracování také na danou cenu naprosto vynikající!

Pokud je ještě mají tak vřele doporučuji!

Mac :-)

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Wow, ty vypadaji fakt moc dobre.) Zvazim jejich nakup. Jinak pozor, nekupujte za plnou cenu .. da se usetrit se slevovymi kupony. Treba zrovna na Tchibo je ten v platnosti sleva na 109 Kc a to pak i ty napinaky vychaji na uplne jinou sumicku. Mrknete

treba to nekomu pomuze.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

Já ty napínáky od nich mám 3. Použivám je od loňska a nemůžu si je vynachválit. Zkrátka cena/výkon je fenomenální. Nejsem žádným odborníkem, ale ty které posíláte bych nedoporučoval, už od pohledu. Myslím, že nedokáží dostatečně napnout botu v místech ohybu, o patě ani nemluvě. To už radší koupit jeden slušný napínák a "točit" ho mezi botama (vždy na noc nechat boty uležet).

Dost často se tady řeší napínáky od bexley a lidi se na ně skládají, tak se zkuste podívat do tamější diskuze.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

Podle mých informací je už Tchibo nabízet nebude ( jen kávu :o) ).

Pružinové jenoduché sice fungují obstojně, cedrové jsou taky, ale to napnutí prostě logicky není všude. nevyplní celou botu, odtud i cena.

Pokud by chtěl někdo ušetřit : http://www.cisteboty.cz/cz-detail-9009518182563-napinaky-z-bukoveho-dreva.html

Bukové, lakované.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

Naopak hovadina to neni - cedrové napínáky sice pot nasáknou, ale pak jaksi tu vlhkost drží dál natáhlou v botě, což je po některé bakterie přímo ráj. Vyhoda kvalitních Bukových napínáků je, že botu opravdu vypnou a voda se vypaří přirozeně z kůže ven.

Proto také přední výrobci bot dodávají pouze lakované bukové napínáky.